Onthaal, organisatie en sales (A)
"Klanttevredenheid begint bij een warm onthaal."
Profiel
Onthaal, organisatie en sales is een praktische studierichting in de arbeidsmarktfinaliteit. Ze biedt inzicht in de werking van ondernemingen en is gericht op het ontwikkelen van competenties met betrekking tot onthaal- en verkoopactiviteiten. Aandacht voor communicatieve en sociale vaardigheden is essentieel in functie van een professionele communicatie met bezoekers en klanten. Het verwerven van digitale competenties kadert in de bedrijfsgerichte component vermits de goederen-, documenten-en informatiestroom in sterke mate gedigitaliseerd zijn.
En daarna?
Na je opleiding ben je dan ook klaar voor een job op de arbeidsmarkt of een graduaatsopleiding binnen hetzelfde interessegebied.
Lessentabel
Onthaal, organisatie en sales | ||
| 5de | |
Algemene vorming | 11 | |
Godsdienst | 2 | |
Lichamelijke opvoeding | 2 | |
PAV (mavo, Nederlands, wiskunde) | 7 | |
Richtingspecifieke vorming | 15 | |
Onthaal, organisatie en sales | 11 | |
Stage | 4 | |
Moderne talen | 6 | |
Duits | 1 | |
Engels | 3 | |
Frans | 2 | |
TOTAAL | 32 |